مشتری گرامی
سیاست گذاریهای شرکت ما در جهت ایجاد رضایت و اطمینان شما مشتریان گرامی است لذا تمام محصولات شرکت از خدمات بیمه و گارانتی برخوردار میباشند. ضمن تشکر از حسن انتخاب شما در خرید دزدگیرهای شرکت ایزیکار به استحظار میرساند، شرکت سهامی بیمه ایران تایید و گواهی مینماید که مسئولیت ناشی از خسارات مالی(سرقت کلی خودرو) به استفاده کنندگان از دزدگیرهای تصویری و معمولی مورد فروش بیمه گذار با مارک ایزیکار در نتیجه عدم کیفیت آنها پس از احزار مسئولیت طبق رای مراجع قضایی بیمه گذار به موجب بیمه نامه 1400/2855/1/310/3157/24 حداکثر تا سقف 3/000/000/000 ریال به مدت 12 ماه از تاریخ نصب جبران مینماید. در صورت عدم احراز مسئولیت بیمهگذار حداکثر تعهد بیمهگر معادل 20% ارزش خودرو (بدون کسر فرانشیز) میباشد.
شرایط گارانتی
شماره بارکد روی برچسب گارانتی با شماره بارکد روی کیت دستگاه مرکزی باید مطابقت داشته باشد و فاقد هرگونه مخدوش شدن باشد. این سیستم از تاریخ نصب دارای 6 ماه گارانتی تعویض و 36 ماه گارانتی خدمات شرکت ایزیکار میباشد. خرابی دستگاه به دلیل تصادف، آبخوردگی، استفاده نادرست و عملکرد خارج از محدوده طراحی و نصب تحت پوشش گارانتی نمیباشد. این دستگاه فقط توسط نمایندگیهای شرکت ایزیکار نصب میگردد، در غیر این صورت کالا فاقد گارانتی میباشد. (دریافت فاکتور خرید الزامیست) آژیر دستگاه ایزیدور (کارکال)، ریموتها و باطری آنها شامل گارانتی نمیباشد ولی به بهترین نحو خدمات پس از فروش ارائه میگردد. قیمت دستگاه بدون محاسبه لوازم جانبی از قبیل چشم اولتراسونیک، پاور ویندوز و سوکت فابریک میباشد.
شرایط بیمه نامه
در صورت سرقت خودرو به محض اطلاع، مراتب را به مقامات انتظامی اطلاع دهید. اعلام خسارت به نزدیکترین شعبه بیمه ایران حداکثر ۵ روز پس از سرقت خودرو. چنانچه وسیله نقلیه دارای بیمه بدنه با پوشش کلی باشد، مالک موظف است از محل بیمه نامه بدنه نسبت به جبران خسارت اقدام نماید و مابهالتفاوت (بخش فرانشیز) را حداکثر تا سقف تعهدات این بیمه نامه مطالبه نماید. تعهد بیمهگر در رابطه با این قرارداد مشروط به ارسال اطلاعات بیمه حداکثر ۱۰ روز پس از نصب دزدگیر از طریق صندوق پستی میباشد. فرانشیز بیمه نامه ۲۰٪ مبلغ خسارت و حداقل ۲.۰۰۰.۰۰۰ ریال میباشد. نصب دزدگیر توسط نمایندگی رسمی شرکت ایزیکار صورت گرفته باشد. نحوه ارسال از طریق صندوق پستی : قسمت نسخه مخصوص بیمه را از محل نقطه چین جدا کرده، در پاکت مخصوص داخل جعبه گذاشته و در صندوق پستی بیاندازید.
مشخصات خواسته شده روی کارت گارانتی و بیمه داخل را تکمیل و حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز پس از نصب دستگاه ارسال نمایید. در غیر این صورت دستگاه فاقد بیمه و گارانتی میباشد.
سوالات متداول
در بیمه نامه (کارت گارانتی) همراه کالا خریداری شده در قسمت بالای صفحه سمت چپ شماره سریال بیمه بصورت عدد 6 رقمی به رنگ قرمز درج شده است که بایستی آن را در کادر مربوطه وارد نمائید.