سولات متداول :
سوال : آیا دستگاه ایزیکار کره ای می باشد ؟
پاسخ : بله این دستگاه دقیقا ساخت کشور کره جنوبی بوده و مستقیما از کشور کره جنوبی به ایران ارسال می شود .
سوال : چطور می شود از اصلی بودن کالا مطمئن شویم ؟
پاسخ : دستگاههای ایزیکار دارای بیمه نامه سرقت ایران می باشد که سریال کیت دزدگیر روی این بیمه
نامه ثبت می شود ( دستگاههای فاقد بیمه نامه ایران مربوط به این شرکت نمی باشد )
سوال : آیا شرکت ایزیکار لوازم جانبی مانند چشم – سوکت فابریک – پاور – تولید می کند ؟
پاسخ : خیر لوازم گفته شده ساخت شرکت ایزیکار نمی باشد ولی نمایندگیهای ایزیکار تمامی لوازم گفته شده را با
مارکهای معتبر موجود دارند .
سوال : آیا قیمت دستگاههای ایزیکار در کل نمایندگیها یکسان می باشد ؟
پاسخ : بله قیمت در تمام نمایندگیها یکسان می باشد .
سوال : آیا به جز قیمت روی کارتن دستگاه مبلغ جداگانه باید پرداخت شود ؟
پاسخ : خیر فقط لوازم جانبی شامل : چشم – سوکت فابریک – پاور – صندوق پران جداگانه محاسبه می شود .
سوال : آیا اجرت نصب جداگانه از مبلغ دستگاه می باشد ؟
پاسخ : خیر ولی در مورد ماشینهایی که نصب آن مشکل می باشد با توافق بین نماینده و مشتری مبلغی جدا از مبلغ
دستگاه دریافت می شود .
سوال : ریموتها گارانتی دارد یا خیر ؟
پاسخ : کیت – آنتن – شامل 3 سال گارانتی می باشد ولی ریموت کنترلها شامل گارانتی نمی باشد ولی به بهترین نحو خدمات ارائه میگردد.
سوال : بیمه من هنوز ثبت نشده؟
پاسخ : بعضی از بیمه ها بدلیل دیر رسیدن از پست با تاخیر دست شرکت میرسه و حدود 10 الی 45 روز زمان ثبت بیمه می باشد.
سوال : بیمه ایزیکار تخفیف بیمه بدنه دارد؟
پاسخ : خیر
سوال : بیمه ایزیکار چه تعهدی برای خودرو دارد؟ آیا لوازم داخل خودرو هم بیمه می شود؟
پاسخ : فقط سرقت کلی خودرو تا سقف 50 میلیون تومان
سوال : کدوم شماره را برای پیگیری در قسمت بیمه ایران وارد کنیم ؟
پاسخ : شماره قرمز روی کارت بیمه و گارانتی